Martin Hubáček
Svou profesní dráhu jsem začal jako běžný správce sítě, ale postupem času jsem se začal zaměřovat především na kybernetickou a informační bezpečnost. V současnosti se snažím vzdělávat nejen běžné uživatele, ale i profesionály, a zvyšovat povědomí o možných hrozbách, používaných taktikách a rizicích, která se v kyberprostoru neustále skrývají.
Sessions
Ve světě open-source CRM existuje celá řada zajímavých řešení, počínaje systémem Axelor a konče například ZOHO CRM. Mezi těmito systémy vyniká řešení SuiteCRM 8, které v posledních letech opět získává pozornost díky významným změnám a novým možnostem řízení vztahů se zákazníky.
Kybernetických útoků neustále přibývá, přičemž útočníci využívají nejrůznější taktiky, jako jsou phishing, baiting nebo různé formy vydírání. Útoky zaměřené na jednotlivce i společnosti jsou stále kreativnější, personalizovanější a především úspěšnější.
Proč je člověk tak zranitelný vůči útokům založeným na sociálním inženýrství a proč jim tak snadno podléhá? Společně se podíváme na psychologii, která se za těmito útoky skrývá, seznámíme se s taktikami útočníků i s obrannými mechanismy, které můžeme využít.