Language: Čeština
03-15, 13:30–15:25 (Europe/Prague), Workshop I
Už jste zkoušeli v Pythonu kreslit nebo tvořit jednoduché hry? Před časem jsem dělal takovou ukázku s PyGame a několik různých hříček jsme dělali i na kroužku se staršími žáky ZŠ. Protože spousta lidí zná Python jenom jako skriptovací nástroj, napadlo mě, že bychom si mohli spolu na takové hříčce zkusit asynchronní funkce a ukázat si jejich užitečnost.
Budeme postupovat stejně jako v klasickém Pythonu. Řekneme si, co budeme potřebovat za standardní moduly a instalované knihovny a zkusíme rozpohybovat nějakou postavu. Podle času a nálady si ukážeme různé věci, co se dají s takovou postavou dělat, případně můžete sami zkoušet a ptát se na další detaily a možnosti.
2/3
Pavel Šimerda je nezávislý softwarový vývojář. Linux používá od roku 2001,
většinu života pracuje na volné noze. V tuto chvíli pomáhá vývojářům
v různých společnostech s průmyslovým programováním v Rustu a C++. Řeší též
úpravy embedded linuxové distribuce OpenWRT a ladění software pomocí eBPF.
Vedle toho všeho se věnuje výuce programování pro děti.